چگونه دکمه +1 گوگل را برای وبلاگ خود بگزاریم
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

در این آموزش می تونید دکمه ۱+ گوگل رو که ملاک افزایش پیج رنک سایت هست، رو در سایت یا وبلاگتون قرار بدید. با این اموزش می تونید یه باکس در کنار سمت چپ سایتتون ایجاد کنید که درون اون دکمه ۱+ گوگل قرار داره و با بالا پایین کردن اسکرول بار ، سرجاش می مونه.مثل همین باکس سمت چپ توپ دیزاین اما با شکلی متفاوت.

برای ساخت این باکس ، آموزش زیر رو دنبال کنید:

ابتدا کد های قالبتان را باز کنید (هر سیستمی بود چه وردپرس چه نیوک و یا چه سیستم های بلاگدهی شما کد های قالب همان سیستم را باز کنید) و سپس زیر تگ <head/> کد زیر را وارد کنید:

<script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js">
{
lang: 'fa'}
</
script>

سپس در آخر همه ی کد ها ، در بالای تگ <body/> کد زیر را بنویسید:

<div style="position:fixed; right:77%; top:83%; float:left; border:1px #999 solid; padding:7px; background:#bdeaff; width:200px; border-radius: 10px;
-
moz-border-radius: 10px; font-family:tahoma; font-size:11px; "><div>با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید</div> &nbsp<center><g:plusone size="tall"></g:plusone></a></center></div>

با انجام این کار شما یک باکس آبی رنگ در گوشه سایت خود ایجاد کرده اید که درون آن دکمه +۱ گوگل قرار می گیرد و با حرکت اسکرول بار نیز همراه شما حرکت کرده و به بالا یا پایین می آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان